keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Tunnustus!


Kiitokset Kewa!
Olen aivan ihmeissäni saadessani jälleen hienon tunnustuksen!

Tunnustuksen mukaan tuli haaste kertoa kymmenen uutta asiaa itsestäni. Kokeillaanpa!

1.Olen tanssinopettaja ammatiltani
2. Olen huono kutomaan
3. Olen heikkona kaikkeen makeaan
4. Keräilen kaikkea värikästä, muovista ja retroa
5. Haluaisin päästä pyöräilemään ja juoksemaan, mutta tällä hetkellä jalkani on kipsissä :(
6. Rakastan lukea käsityökirjoja, lehtiä ja blogeja. Kunpa aikaa vaan olisi enemmän!
7. Haluasin käydä uusilla lankakaupoilla ja kirpputoreilla
8. Rakastan näpertelemistä, mutta usein siihen ei vaan ole aikaa
9. Blogin pitämisen myötä olen oppinut kaikenlaista uutta tietokoneista, kuvaamisesta ja kuvankäsittelystä  
(En todellakaan ole tekniikan naisia) 
10. Inhoan siivoamista, teen mieluummin käsitöitä!

Laitan tunnustuksen eteenpäin.

Haluaisin tietää "uusia juttuja" näistä blogin pitäjistä:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...