sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Retroaarteita

Sain ystävältäni ja hänen äidiltään aivan mielettömiä retrojuttuja! Mun oli pakko postata juttu näistä ja viime aikaisista kirppislöydöistä!







Voiko olla ihkumpaa lasten tuolia? Olen joskus lapsena istunut sillä, ystävälläni kyläillessäni :)




Yksi kuumimmista löydöistä kaappien kätköistä oli myös tämä upea meikkilaukku!

Sieltä löytyy nyt arvokas lasti kampaamotarvikkeita leikkeihin. Saatiinpahan niillekin tarvikkeille upea ja kätevä kauneuspakki!



Jouduin ompelemaan laukkuun tietenkin asiaan kuuluvan kampaamoviitan!



Alkaa äiteen ja lasten kahvisetitkin olla viimein kunnossa!




Nyt uutena äidin kahvisetissä on upea termari ja tarjoiluastiat :) Kahvikupit ja tarjotin ovat löytyneet erilaisilta kirppiksiltä vuosien varrella.




Tyttöjen kahvikupit ja kannu löytyivät kirpputorilta ja sydänvati on saatu samaiselta ystävältä. Kyllä meidän tyttöjen nyt kelpaa :)

Lisäksi sain muutamia herkullisia retrokankaita...



Ja aivan ihanan puikkojen ja virkkuukoukkujen säilytyspussukan!





Tällaista minulla ei vielä ollutkaan!

Suuret kiitokset vielä näistä löydöistä Myyrä-tädille! Lupaamme tyttöjen kanssa leikkiä, huolehtia ja varjella näitä ihania retromuistoja kodissamme!

8 kommenttia:

  1. Voi miten ihania juttuja olet saanut!!! :) Meillä on tuollainen tuoli vihreänä ja kovasti tykätty lasten leikeissä. :) Myös jotain muita juttuja meillä on samanlaisia, mm. noita jotain astioita. :) Kirppareilta oon löytänyt. :) Ihania kankaita ja tuo puikkokotelo :)

    VastaaPoista
  2. Oi, minulla oli tuollainen punainen tuoli, mutta isommassa koossa ja istuinosa ovaalin muotoisena koululaispöydän tuolina, kun aloitin koulutaipaleeni -71

    VastaaPoista
  3. Ihania löytöjä :D
    Mä iskin nyt silmäni tohon teidän tapettiin, mahtava! Mistä tuollasta on löytynyt?

    VastaaPoista
  4. Vau!!Tosi upeat! Meillä on punainen tuoli;)

    VastaaPoista
  5. Tapetin tilasin kesällä Lasten huonepalvelu Rumbosta. Sieltä löytyy kaikennäköisiä kivoja tapetteja...

    VastaaPoista
  6. oi että mitä juttuja! tuollaisella tuolilla olen minäki istunu, mut punaisella :)

    ja tuo teidän tapetti! <3

    VastaaPoista

Lukijat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...